"שתהייה שנה דבש - פסטיבל הדבש"

עשרות אלפי דבורים יישמרו על העתיד המתוק במכוורת דבורת התבור במהלך פסטיבל הדבש 

מרכז המבקרים דבורת התבור יקיים פעילות מיוחדת שכולה אופטימיות מתוקה. הפעילות תתקיים במהלך פסטיבל הדבש של מועצת הדבש

דבורת הדבש היא אחד היצורים האופטימיים ביותר בטבע. הדבוראים שזוכים לעבוד עם הדבורים כל השנה רואים איך הן מתכוננות לעתיד עם חדוות עשייה וחריצות אוספות את הצוף בשברירי טיפות עד שהן צוברות המון דבש מתוק שיבטיח להן עתיד מתוק. חז"ל הפנו אותנו לנמלה ללמוד חריצות וברוח זו אנו פונים לדבורה ללמוד אופטימיות.

במהלך פסטיבל הדבש נערוך סיורים מיוחדים שיחשפו את אופן קבלת ההחלטות של הדבורים ודרכי היערכותן לעתיד. בנוסף המבקרים בסיור יוזמנו להכניס תחזית/בקשה/תקווה לתוך תיבת זמן (קפסולת זמן) שתוכנס לכוורת למשך שנה ותישמר על ידי עשרות אלפי דבורים חמושות בעוקץ. משפחות שיכניסו פתק לתיבת הזמן יזכו בכניסה חינם וצנצנת דבש בשנה הבאה ביום הוצאת התיבה מהכוורת. 

כמידי שנה ייערך פסטיבל הדבש ביוזמת מועצת הדבש במהלך ראש השנה וחגי תשרי. במהלך פסטיבל הדבש, הסיור המלא בדבורת התבור יכלול ביקור במכון רדיית הדבש עם הדרכה על האופן בו מכינות הדבורים את הדבש ועל חשיבותן לטבע. ביקור עם דבוראי במצפה דבורים ובו מעל חצי מיליון דבורים ופתיחת כוורות אמיתיות. סיור באולם גידול אלפי פקעות המשי (היחידי בארץ). והילדים יוכלו ליהנות משפע של פעילויות יצירה כמו: הכנת נר מדונג, קישוט גבס, שלט לחדר ושכמיית דבורה. במקום פינת חי עם אפשרות להאכלת יד של עיזים ננסיות ודבורה ענקית שתסתובב בין האורחים. הסיור באתר והפעילויות מתאימות לכל המשפחה.

הסיור המיוחד יערך במהלך כל ימי הפסטיבל בין ה6/9/2018 ועד ה29/9/2018.

שעות הפעילות: סיורים יתקיימו ב10:00, 12:00 ו14:00 משך הסיור כשעתיים יש צורך בהרשמה מראש.

לפרטים ותאום ביקור: טל: 04-6769598, פקס: 04-6767459, נייד: 050-5637645

דבורת התבור ראש השנה