שף מנטור

טרנד כיתות האמן אונליין נוחת בארץ עם אתר חדש ובו ספרייה דיגיטלית של סדנאות בישול ואפייה מאת טובי השפים המקומיים

'שף מנטור', מיזם ראשון מסוגו בישראל שמושק בימים אלה, מצטרף לטרנד העולמי הרותח של כיתות אמן ומציע סדנאות אונליין בתחום הבישול והאפייה עם שלל מנטורים מובילים. במחיר של 100 ₪ בלבד, עבור ארבע סדנאות, חובבי הבישול והאפיה יכולים ליהנות מבית ספר אינטרנטי שמאפשר להם ללמוד, לשפר מיומנויות, ללמוד שלל טריקים ולחדד את היכולות שלהם במטבח. את כל אלו לומדים המשתמשים ישירות מהמטבח הביתי, ללא צורך להירשם לסדנאות וקורסים יקרים ומרוחקים ומבלי להתחייב לפרק זמן ממושך.

האתר  של 'שף מנטור' בנוי ברוח מנוי לספריית וידאו ובו מספר קטגוריות שמנתבות את הנכנסים לתחומי הבישול שמעניינים אותם. לטובת כל קטגוריה גויסה פיגורה מובילה בתחומה, מעולמות הבישול והאפייה, שאמונה על לימוד טכניקות, שיטות הכנה ותהליכי בישול – מהבסיס ואילך. מאיר אדוני, מבכירי השפים בישראל, מתמקד בקטגוריית הדגים, אמן האפייה, אורי שפט, מלמד את רזי אפיית הלחמים, אפרת ליבפרוינד מובילה את קטגוריית הקונדיטוריה, השף מתן אברהמס מדריך את קטגוריית הבשרים וטיפול נכון בנתחים והילה אלפרט תתן ממשנתה בכל הקשור לחומרי גלם ותהליכי בישול ביתיים.

במחיר של 100 ש"ח ל-4 סדנאות אפשר לרכוש את כולן מאותה הקטגוריה או לבחור ולשלב סדנאות מקטגוריות שונות, רק להקליק על המחשב ולהתחיל ללמוד לבשל. התוכן שבאתר 'שף מנטור' נקי משלל חסויות שמאפיינות לרוב סרטונים ברוח זו ומהווה כר פורה, משולל אינטרסים חיצוניים ונוח ללימוד. בהמשך להשקה, ובכל שלושה שבועות, יתווספו לאתר ארבעה שיעורים חדשים מהשפים הקיימים ומשפים חדשים.

מאחורי שף מנטור עומד היזם החרדי אברהם מייזלס (33) מבני ברק אשר קרא את המפה והשכיל להבין את הצורך ביצירת פלטפורמת סדנאות בישול באינטרנט. לדברי מייזלס, אנו עדים לתור זהב של קולינריה מקומית ובדרישה הולכת וגוברת מהקהל לתוכן מסוג זה. "תוכניות טלויזיה וריאליטי שמתמקדות בבישול וקולינריה, שלל בלוגרים ומשפיעני אוכל שמציפים את הרשת, כל אלו הם קריאת כיוון למגמה ברורה בה כולם רוצים לדעת לאפות ולבשל. לקחנו את הצורך ההולך וגדל הזה והנגשנו אותו באמצעות אתר חכם ופשוט שמובל על ידי טובי המנטורים הקולינרים בישראל, שילמדו כל אחד ואחת איך להתפתח ולהתמחות במטבח".

מאיר אדוני - מהשפים המוכרים בארץ, עם רזומה עשיר בבישול, אדוני ילווה ויתן את הפרשנות  המיוחדת שלו לחומרי גלם שונים מדגים ועד בשר ויסייע להכניס את המטבח העילי הביתה

אורי שפט - מגדולי ומשפיעי האופים בישראל ילווה אתכם בעבודה עם שמרים ,יגרש כל חשש ממפגש עם בצק, יעלה את החלות ואת לחם החול לשיאי מטבח חדשים וימלא את הבית בריח חם של אפיה.

מתן אברהמס - מאנשי הבשר המובילים בארץ, בעל ידע מעמיק הנוגע בכל חי. אברהמס ילמד את כל הסודות והטכניקות שיאפשרו לכם לטפל היטב בבשר, להיטיב בבחירת הנתחים ובאופן העשייה המתאים להם.

הילה אלפרט - מחלוצות הנשים בתחום הקולינריה, בעלת ידע מעמיק בנוגע לחומרי גלם, היסטוריה ותהליכי בישול בארץ ובעולם. תתמקד בהקצאת כלים המלמדים איך ממתכון אחד בסיסי ניתן לצאת לארבע כנפות מטבחי תבל, עם דגש מיוחד על זה האיטלקי והאסייתי.

אפרת ליבפרוינד -מהפיגורות המובילות בתחום הקונדיטוריה בארץ, מציעה גרסא כשרה למהדרין לקינוחי הראווה שכולנו אוהבים וגם לעוגות הביתיות.

 

לינק לרכישה: www.chefmentor.co.il