תיירות - הנחיות כלליות ודמי ביטול

במהלך תקופת המלחמה, חלק מהמלונות עובדים במתכונת מצומצמת ויתכן שלא כל מתקני המלון יהיו זמינים לשימוש.

אנו ממליצים לכם להתעדכן לפני ההגעה למלון.

בתקווה לימים שקטים ורגועים!
לקוח יקר

עם ביצוע הזמנתך לנופש ברצוננו להעלות מספר נקודות אשר ישרתו אותך ויקלו עליך את חופשתך.

שעת קבלת חדרים משוערת ביום ההגעה - החל מהשעה 15:00

שעת פינוי חדרים משוערת ביום העזיבה - עד השעה 11:00

עזיבת חדרים בשבת מעבר לשעת העזיבה הקבועה תהייה כרוכה בתשלום ישירות במלון ע"י האורח.

* למען הסר ספק מומלץ לוודא מול המלון שעת קבלת חדרים ושעת פינוי חדרים .

- הזמנתך הנה לחדרי סטנדרט או עפ"י פרטי האירוח, מועד האירוח והרכב החדר המוזמן.

- לא יהיה ניתן לבצע שינוי בפרטי ההזמנה לאחר ביצועה .(כל שינוי יהיה מול המלון עפ"י תנאי המלון     ויכול לגרור חיובים נוספים) .

- ילד ייחשב בגילאים 2-12 בכפוף למדיניות המלון.

- תוספת עבור תינוק כרוכה בתשלום במרבית המלונות, בחלק מהמלונות הוספת מיטת תינוק

  תגרור שינוי ושדרוג לחדר גדול יותר בתשלום, התוספת עבור תינוק ו/או שינוי חדר תשולם ע"י הלקוח  ישירות במלון המוזמן ותהיה כפופה לאישור מראש של המלון.

- שינוי סוג החדר, הוספת אורחים ו/או כל בקשה לשינוי ותוספת שאינה כלולה בפרטי ההזמנה

  יש לפנות למלון ישירות ותשלום ישירות בבית המלון ע"י האורחים.

- אירוח בני נוער אינו אפשרי מתחת לגיל 18 או 21, כפוף למדיניות של כל מלון ומלון עפ"י המפורסם בתקנון המלון עצמו (חובה לוודא מראש בטרם ביצוע הזמנה).

- תיאור מתקני המלון ופעילותו הנה באחריות המלון בלבד עפ"י הפרסומים של כל מלון ומלון.

חובה עליך להציג כרטיס מועדון או תעודה מזהה או שובר בהתאם לאופי ההזמנה, על מנת לממש את הזמנתך ביום ההגעה.

אי הצגת תעודה מזהה עלולה לגרור חיוב במחיר מלא ע"י המלון.

לתשומת לבכם:

- הגעת אורח שאינו רשום בהזמנה מחייבת פנייה לשרות לקוחות המועדון וקבלת אישור לשינוי שם האורח בהזמנה עד 48 שעות טרם ההגעה למקום האירוח, השינוי כפוף להנחיות המופיעות בתקנון המועדון.

- במקרה של ביטול חופשה בצימר / אירוח כפרי חובה לבטלה באתר האירוח בנוסף על הביטול במועדון אליו ההזמנה משויכת.

דמי ביטול עסקה

מדיניות ביטול הזמנה על ידי המשתמש יעשו בכפוף לחוק הגנת הצרכן כפי שנקבע בחוק.

חוק הגנת הצרכן מאפשר

ביטול הזמנה שנעשתה בכתב תוך 14 יום מיום אישור ההזמנה, ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימים עד למועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב בחוק הגנת הצרכן.

כל דמי ביטול מעבר לחוק הגנת הצרכן הנם עפ"י תנאי הביטול של כל מלון ומלון בנפרד וחובה לוודא מול המלון את תנאי הביטול שלהם מעבר ל 14 יום .

 

אלו דמי ביטול אשר רווחים ברוב בתי המלון מומלץ וחובה לוודא מול המלון המוזמן מה יהיו דצי הביטול שלהם מעבר לחוק הגנת הצרכן .

דמי ביטול עסקה בעונה רגילה

במקרה של במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב 7 ימים ופחות טרם מועד האירוח (ללא קשר לפרק הזמן שחלף ממועד ההזמנה) תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 50% משווי ההזמנה הכולל.

במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100% משווי העסקה הכוללת.

• בהזמנת אירוח של לילה אחד המלונות רשאים לגבות דמי ביטול מלאים בגובה של לילה אחד במקרה של ביטול של 24 שעות לפני אירוח או אי הגעה למלון.

דמי ביטול עסקה בעונות שיא

עונת שיא - ביטול במהלך חודשים יולי ואוגוסט ובערבי חג וחג, לרבות בראש השנה, סוכות, פסח, שבועות וחגים נוספים עפ"י שיקול המלון.

במקרה של ביטול הזמנה שנעשתה בכתב תוך 14 יום מיום אישור ההזמנה, ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימים עד למועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב בחוק הגנת הצרכן.

במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב 7 ימים ועד 48 שעות טרם מועד האירוח (ללא קשר לפרק הזמן שחלף ממועד ההזמנה) תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 50% משווי ההזמנה הכולל.

במקרה של ביטול הזמנה 48 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% מערך ההזמנה הכוללת.



חופשה מהנה!