לוגו דה קרינה

                                   DE KARINA

סיור מודרך במרכז המבקרים שלנו

מסע מרתק וקסום אל תוך עולם השוקולד המופלא של KARINA DE ,בליווי מדריך צמוד לאורך הסיור. מתחילים בחוויית למידה מהנה על איך ואיפה הכל התחיל, דרך הסיפור האישי והציוני של קרינה - דור שלישי למסורת משפחתית של 100 שנות ייצור שוקולד, בשלוש יבשות שונות ממשיכים בסיור אל תוך תוכי המפעל, שם תוכלו לספוג את ניחוחות השוקולד מכל כיוון, לראות מקרוב את הגלגלים נוטפי השוקולד של מכונות הייצור ולצפות בשוקלטייר מומחה, שמדגים איך מכינים פרלין גורמה בעבודת יד. ואין סיום מתוק יותר מחדר הטעימות. תטעמו ותחליטו בעצמכם.
אורך הפעילות: כחצי שעה

סדנאות השוקולד שלנו

סדנת ילדים וסדנת מבוגרים

כדי לקחת חלק פעיל בכל חגיגת השוקולד, ולגלות חלק מהסודות השמורים שלKARINA DE ,מצטרפים לסדנאות שכולן כיף והתנסות אישית בהכנת שוקולד. מקבלים ערכה אישית מותאמת לסדנה אליה שויכתם )ילדים או מבוגרים(, עם חומרי גלם איכותיים, מילויים טעימים, תוספות צבעוניות וכל מה שצריך כדי להתנסות, להצטלם, לטעום, לעצב וליצור מוצרי שוקולד גורמה בעצמכם. את התוצרים תקבלו לאחר קירור באריזה אישית הביתה, ותיהנו מהם גם אחרי שהסדנה נגמרת.
אורך הפעילות: כשעה+ (סיור מודרך וסדנה)

סדנת VIP

סדנת הבוטיק שלנו חושפת עוד שכבה מתוקה של עולם השוקולד, ומתאימה לימי גיבוש של עובדים, או לקבוצות חברים ומשפחה שרוצים לחוות ביחד חוויה מהנה ומגבשת, וישמחו ליצור זיכרון משותף מתוק. בעבודת צוות מהנה, והרבה טעימות של שוקולדים וליקרים מיוחדים, לומדים איך להכין טראפלס בטעמים שונים, תוך הדרכה והדגמה של כל שלב ושלב, החל מטמפרור השוקולד והכנת הגנאש, ועד לאריזתו בקופסא מעוצבת שתיקחו אתכם הביתה, בצירוף המתכונים וטכניקות ההכנה. "אזהרה": תעזו ותנסו את זה בבית.
אורך הפעילות: כשעה וחצי.

בית קפה שוקולד

כבר כשנכנסים למרכז המבקרים, הריח השוקולדי שממלא את החלל הופך להיות חלק בלתי נפרד מהחוויה. בית הקפה של KARINA DE מעורר את כל החושים ומפזר שמחה באוויר, עם תפריט עשיר במשקאות שוקולד ייחודיים, מילקשייקים, גלידות וקינוחים מפתיעים שמכינים במקום. הכל נעשה ומוגש באווירה לבבית ואירוח חם, שמשאירים טעם של עוד.

חנות הבוטיק שלנו

כולם אוהבים שופינג. כולם אוהבים שוקולד. וחנות הבוטיק שלנו משלבת בדיוק את שניהם. המוצרים של KARINA DE הם רעיונות והשראות, שהפכו לסדרות של מוצרי שוקולד גורמה. מפרלינים, טראפלס וליקרים עשירים, ועד לסדרות ייחודיות במהדורה מוגבלת שנמכרות רק כאן. זה המקום לפנק את עצמכם, או מישהו שאוהבים במזכרת מתוקה מהביקור.

טעים לעשות פה עסקים

מיתוג שוקולדי - מוצר שיווקי מתוק

לקבוצות ולארגונים, לאירועים עסקיים ופרטיים, כמתנה למוזמנים, או מזכרת לאורחים, מיתוג שוקולדי הוא פתרון שתמיד משאיר זיכרון בטעם טוב מהאירוע. מבחר של עיצובים וחומרי גלם איכותיים, הם מתכון מנצח לאורחים מחויכים.

אריזות שי של DE KARINA

מארזי שי מעוצבים, עם מבחר של שוקולדים איכותיים, הם רעיון נפלא כמתנות לחב רות, ארגונים, וועדים, או לחלוקה בכנסים.