תקנון כרטיס נופשונית קארד

1 .הגדרות:

1.1      "האתר" - באתר הבית של "נופשונית" שכתובתו www.Nofshonit.co.il;

1.2       "מנהל האתר" / "נופשונית" /"החברה המנפיקה"– חברת "נופשונית- ח.מ. תשורות חן (1987) בע"מ";

 1.3        "לקוח" – כל מי שמחזיק כדין שובר ו/או כרטיס ו/או קוד דיגיטלי תקניים של נופשונית, וזכאי להיכנס לאתר באמצעות מספר מזהה ולבצע טעינות כספיות / ואו קבלת שירותים;

1.4     "בית העסק" – בית העסק או הספק המעניק ללקוח הזכאי את ההטבה ו/או השירות;

1.5     "גיפט קארד 'נופשונית קארד' " – כרטיס/קוד דיגיטלי תיקני המאפשר מימוש במגוון בתי עסק של סכום כספי טעון. כרטיס רב פעמי מאפשר גם טעינת הטבות כספיות ו/או טעינה עצמאית באמצעות כרטיס אשראי;

1.7     "קוד דיגיטלי" - קוד המעניק לרוכש זכות לקבל תמורתו מוצר או שירות, כולל ערך כספי, ובכפוף להוראות תקנון זה; לעניין מסמך זה – ניתן להפצה ולמימוש בהודעת טקסט, במייל בסמארט-פון או מודפס ומופק באמצעות הפלטפורמה המופעלת על ידי מנהל האתר;

1.8     "כרטיס" / "כרטיס מגנטי " - כרטיס המעניק לרוכש זכות לקבל תמורתו מוצר או שירות, כולל ערך כספי, ובכפוף להוראות תקנון זה; לעניין מסמך זה - ניתן להפצה ולמימוש כל עוד ברשותך כרטיס פיזי;

1.9     "כרטיס רב פעמי" - "גיפט קארד 'נופשונית קארד' כהגדרתו בסעיף 1.5 שלעיל, הניתן לטעינה רב פעמית/חוזרת בכפוף לתנאים שבסעיף 3.2 שלהלן.

1.10   "כרטיס חד פעמי" – "גיפט קארד 'נופשונית קארד' כהגדרתו בסעיף 1.5 שלעיל, הניתן לטעינה חד פעמית בלבד בכפוף לתנאים שבסעיף 3.3 שלהלן.

2. כללי:

2.1      כרטיס/קוד דיגיטלי 'נופשונית קארד' מאפשר לך בחירה בין מגוון רשתות ובתי עסק  בעולמות הבילוי והפנאי ברחבי הארץ

2.2      השימוש בכרטיס/קוד דיגיטלי כפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה

2.3      הכרטיס/קוד דיגיטלי יכובד ויתופעל עפ"י התנאים וההגבלות המופיעים בגב הכרטיס, בספח, בקישור לקוד, באתר ובתקנון זה והמהווים חלק בלתי נפרד ממנו (התנאים באתר יגברו על פירסומים אחרים).

2.4    אישור קריאת התקנון ו/או קבלת שירות באתר, מהווה את הצהרת הלקוח כי הוא קרא והבין את כל סעיפי התקנון, הוא מסכים לכל תנאי התקנון ומאשר כי כל הפרטים שמסר הינם נכונים ומדויקים.

2.5    תוקפו של הכרטיס/קוד דיגיטלי יהיה בהתאם למועד הנקוב בו. בחלוף המועד הנקוב, הכרטיס/קוד דיגיטלי יהיה חסר תוקף, לא יינתן לטעינה חוזרת, לא יכובד, לא יוחלף ולא יוארך תוקפו.

2.6    הכרטיס/ קוד דיגיטלי יכובד בצורתו המקורית בלבד.

2.7    הכרטיס/קוד דיגיטלי מזכה את האוחז בו בסכום שנטען בו כדין בלבד.

2.8    הכרטיס/קוד דיגיטלי ו/או הסכום הכספי הטעון בו אינם ניתנים להמרה למזומן ולא יינתן עודף בגין שימוש חלקי בכרטיס/קוד דיגיטלי. (העודף יישאר טעון על גבי הכרטיס/קוד דיגיטלי עד לשימוש הבא ובכפוף לתוקף הכרטיס/קוד דיגיטלי)

2.9    הכרטיס/קוד דיגיטלי הינו אישי ולא ניתן להעברה.

2.10 במידה והכרטיס/קוד דיגיטלי שברשותך הינו רב פעמי, ניתן לבצע בו טעינה חוזרת בכל עת באתר מועדון הלקוחות הרלוונטי או באתר "נופשונית" בכתובת www.nofshonit.co.il,כל עוד הכרטיס בתוקף ועפ"י התנאים שבסעיף 3.2 להלן. יחד עם זאת לא ניתן לבצע טעינה בכרטיס/קוד שהינו חד פעמי.

2.11 האתר בו ניתן לטעון את הכרטיס/קוד דיגיטלי בסכום כסף ולראות את יתרת הסכום הטעונה בכרטיס, הינו אתר מאובטח ע"י פרוטוקול SSL ומאושר בתקן PCI.

2.12 רשימת הרשתות מתעדכנת מעת לעת. לפני כל ביצוע עסקה, יש להתעדכן ברשימת הרשתות המשתתפות בכרטיס/קוד דיגיטלי 'נופשונית קארד' באתר "נופשונית" או אתרי מועדוני הלקוחות הרלוונטיים בלבד.

2.13 בעת הפנייה לבית העסק חובה לציין כי בכוונתך לממש כרטיס/ קוד דיגיטלי/ שובר מתנה מבית 'נופשונית'

2.14 במקרה של אבדן/גנבה/השחתה של הכרטיס/קוד דיגיטלי, נופשונית לא תהיה אחראית ולא תפצה את הלקוח. כרטיס/קוד דיגיטלי פגום / מזויף לא יכובד.

2.15 הכרטיס כולל כפל מבצעים והנחות, למעט המקרים הבאים: חנויות עודפים, הנחת מועדון, מגבלות ספציפיות של רשת המופיעות גם באתר נופשונית/ אתרי מועדוני הלקוחות הרלוונטיים וצבירת נקודות של בית העסק.

2.16 לא ניתן לבצע רכישת סיגריות באמצעות גיפט קארד 'נופשונית קארד'.

2.17 הכרטיס/קוד דיגיטלי מונפק ע"י ח.מ. תשורות חן (1987) בע"מ (להלן 'נופשונית') ובאחריותה הבלעדית. 'נופשונית' שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים ברשימת בתי העסק המכבדים את הכרטיס/קוד דיגיטלי בכל עת, ללא התראה מוקדמת, ולפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות הפסקת פעילות של בית עסק.

2.18 לחברה המנפיקה שמורה הזכות לערוך בתקנון שינויים מעת לעת וללא כל הודעה מוקדמת.

2.19 מסמך זה נוקט, מטעמי שפה, לשון זכר אך כוונתו לשון זכר ונקבה גם יחד.

 

3 .תנאים ואחריות:

3.1 נופשונית מצהירה, כי פעילותה בכל הנוגע לאספקת המוצרים המוצעים מתבצעת במסגרת היותה גורם מקשר בלבד. כיוצא בכך, נופשונית אינה נושאת באחריות כלשהי לטיב המוצרים, איכותם ו/או נזק כלשהו שעלול להיגרם למזמין המוצרים המוצעים. כמו כן, מודיעה 'נופשונית' בזאת לרוכש המוצרים הנ"ל, כי כל טענה ו/או תביעה בקשר למוצרים הנ"ל תופנה ישירות אל ספק המוצרים, וכי 'נופשונית' לא תהיה אחראית לכל נזק כאמור לעיל. מומלץ לבדוק את מפרט המוצר/שירות טרם הרכישה.

3.2    בעת טעינה בודדת ניתן להטעין כרטיס/קוד דיגיטלי רב פעמי בסכום של עד 1150 ₪ או בסכום אחר כפי שיקבע המנפיק, ובסך הכל ניתן לצבור על הכרטיס הרב פעמי סכום שלא יעלה על 4000 ₪ בכל נקודת זמן.

3.2.1    לא ניתן להטעין כרטיס/קוד דיגיטלי רב פעמי בסכום מצטבר העולה על 4000 ש"ח לכל חודש (גם אם הלקוח הטעין ומימש חלק במהלך החודש, סך הטעינה האפשרי הוא 4000 ש"ח). למען הסר ספק, האמור בסעיף זה חל על כרטיס/קוד דיגיטלי רב פעמי בלבד (ס' 2.10 לעיל).

3.2.2.   בטעינת כרטיס/קוד דיגיטלי רב פעמי של מועדון, סכום ההפקדה ייקבע עפ"י תקנון המועדון בלבד. סכום ההפקדה יפורסם באתרי ו/או בתקנון המועדון.

3.2.3     החברה רשאית להגביל ו/או לשנות את אפשרות הטעינה החוזרת בכרטיס/קוד דיגיטלי רב פעמי. יובהר כי אין בהגבלה/שינוי כאמור כדי לפגוע ביתרת הסכום הטעון בכרטיס/קוד דיגיטלי.

3.2.4     במקרה של מספר ארנקים עם סכום כסף טעון, לנופשונית יהיה שיקול הדעת להחליט מאיזה ארנק ימומש תחילה סכום כסף בבית העסק.

3.3  רכישה באתר של כרטיס/קוד דיגיטלי חד פעמי, תוגבל לסך של  500 ש"ח לכל רכישה, ובסכום מצטבר של עד 2,000 ש"ח לכל חודש (גם אם הלקוח רכש במהלך חודש אחד בפחות מסכום ההגבלה החודשי, סך הרכישה החודשי בחודש שלאחר מכן יוגבל לסך של 2,000 ש"ח) . למען הסר ספק, האמור בסעיף זה חל על כרטיס/קוד דיגיטלי חד פעמי בלבד (ס' 2.10 לעיל).

3.4 התשלום עבור הטעינה יתבצע בממשק online ורק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי ניתן לבצע את הטעינה (המרת כסף בכסף).

תהליך הטעינה יכול להמשך עד 24 שעות מרגע הטעינה.

3.5 לאחר ביצוע הטענת סכום כסף ניתן לבדוק יתרת הכרטיס/קוד דיגיטלי באתר מועדון הלקוחות הרלוונטי או באתר 'נופשונית' בכתובת: www.nofshonit.co.il בטרם ביצוע הרכישה בבתי העסק.

3.6 ניתן לשלם באמצעות הכרטיס/קוד בבית העסק בלבד ולא באתרי הסחר של בתי העסק, אלא אם צוין במפורש ברשימת בתי העסק המכבדים את הכרטיס כי ניתן לממש גם באתר הסחר של אותו בית עסק.

3.7 לא ניתן לרכוש באמצעות כרטיס/קוד דיגיטלי כרטיסי מתנה (GIFT CARD) של בית העסק.

3.8 לא ניתן לשלם באמצעות כרטיס/קוד דיגיטלי על כרטיס חברות מועדון של בית עסק.

3.9 ביטול עסקת טעינת כרטיס/קוד אפשרית רק על ידי הודעה בכתב ו/או דואר אלקטרוני ו/או בפניה טלפונית לשירות הלקוחות של החברה בתוך 14 ימים מיום ההטענה בפועל בכפוף לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א – 2010.

         3.9.1 ביטול עסקת טעינת כרטיס/קוד דיגיטלי של מועדון, יתאפשר עפ"י נהלי אותו מועדון הקשור לכרטיס, וכפי שיפורט בתקנון ו/או באתר המועדון בלבד.

3.10 החזר כספי יינתן רק למקור שממנו הגיעו כספי ההטענה.

3.11 החזר כספי על ידי נופשונית יבוצע בתוך 15 ימים אחרי קבלת הבקשה ובתנאי שלא בוצעה שום עסקה המחויבת בכרטיס/קוד דיגיטלי הנטען.

3.12 מההחזר ינוכו דמי ביטול בסך של 5% מסכום ההחזר או 100 ₪ הנמוך מביניהם  בכפוף לתקנות הגנת הצרכן, אלא אם נקבע אחרת בתקנוני המועדונים.

3.13 במקרה של החזרת מוצר/ביטול עסקה בפועל לאחר קניה, הפעולה תתבצע מול בית העסק ובהתאם לתנאי בית העסק.

3.14 במקרים של תקלה טכנית ו/או כל סיבה אחרת שהיא, שבגינה לא ניתן לממש בבית העסק כרטיס/קוד דיגיטלי נופשונית קארד, לא יינתן כל זיכוי ו/או החזר ו/או שיפוי כספי למחזיק כרטיס/קוד דיגיטלי נופשונית קארד שיבחר בכל זאת לרכוש מכספו מוצרים/שירותים בבית העסק.

3.15 ייתכנו בתי עסק שניתן לממש בהם רק שובר אחד במסגרת אותה רכישה.