שאלות ותשובות
אתר מועדון 'בהצדעה' ואתר מועדון 'בהצדעה לממשיכים'
ברוכים הבאים לאתר מועדון 'בהצדעה' ו'בהצדעה לממשיכים'!
באתר תמצאו מגוון רחב של הטבות, הנחות ומבצעים בתחומי בילוי, תרבות ופנאי, צרכנות, ביטוח, רכב ועוד! הכניסה לאתר 'בהצדעה' היא לזכאים בלבד, שהוגדרו כזכאים לאתר על ידי משרד הבטחון והאגף והקרן לחיילים משוחררים, ול'בהצדעה לממשיכים' המיועד לחברים שסיימו זכאות למועדון בהצדעה וממשיכים למועדון 'בהצדעה לממשיכים' בהתאם להגדרות המפורטות בתקנון ובמסמך זה בהמשך (שאלה מס' 9).
קישור לתקנון > https://bit.ly/3YImEQA התשלום באתר מתאפשר רק באמצעות כרטיס אשראי בהצדעה מבית max הניתן ללא עלות למשך כל זמן הזכאות.
להורדת יישומון / אפליקציית בהצדעה:
עבור IOS בקישור > https://bit.ly/3UhztB1 עבור אנדרואיד בקישור > https://bit.ly/3Bg8tHu
(או חיפוש 'בהצדעה')
1. מה זה אתר בהצדעה/בהצדעה לממשיכים?
מועדון 'בהצדעה' הוקם ביוזמת משרד הביטחון וצה"ל, על מנת להעמיד לרשות חיילים משרתי מילואים פעילים וחיילים משוחררים, אפשרות ליהנות מהטבות שונות ובכלל זה את האפשרות לרכוש מוצרים ושירותים בהנחה.
מועדון 'בהצדעה לממשיכים' הוקם ביוזמת משרד הבטחון במטרה לאפשר לחברי 'מועדון בהצדעה' שהסתיימה זכאותם לאתר, להמשיך ליהנות ממגוון ההטבות וההנחות של מועדון בהצדעה.
מועדון בהצדעה לממשיכים הוא ללא דמי חבר מועדון וניתן לרכוש בו רק עם כרטיס אשראי בהצדעה מבית MAX. ולחברי בהצדעה מסורבי אשראי אשר ניתנה להם אפשרות לרכוש בכרטיס אשראי שיש ברשותם.
לתשומת ליבכם, החל מתאריך 5.5.2025 הכניסה והרכישה באתר בהצדעה לממשיכים תתאפשר למחזיקי כרטיס אשראי MAX בהצדעה בלבד.
לבחינת זכאותכם להנפקת כ.א זה , אנא פנו לחברת MAX בטל' 6221*
במידה וביטלת את כרטיס האשראי בהצדעה, לא תהייה זכאי/ת למועדון 'בהצדעה לממשיכים' ולא יהיה ניתן להצטרף מחדש לכרטיס האשראי ולמועדון.
קיימים הבדלים בהטבות, במחירים ובגובה ההנחות בין המועדונים - הנחות מועדון בהצדעה עמוקות יותר ממועדון בהצדעה לממשיכים.
* יתכן ובעתיד יגבו דמי חבר מועדון למועדון 'בהצדעה לממשיכים' בסך 10 ₪ בחודש, או 120 ₪ לשנה שלמה - תינתן על כך הודעה 90 יום לפחות מראש, באמצעות פרסום באתר המועדון ו/או בכל אמצעי אחר.
2. איך מצטרפים/נרשמים לאתר 'בהצדעה' ואתר 'בהצדעה ממשיכים' ?
לשם כניסה לאתר מועדון בהצדעה או מועדון בהצדעה לממשיכים - עליכם להזדהות באמצעות מספר תעודת זהות ומספר הטלפון הסלולארי המעודכן בצה"ל.
באם לא ידועים לכם הפרטים - ניתן לפנות לבירור הפרטים אל מוקד המילואים של צה"ל בטלפון 1111 שלוחה 4.
על מנת שהאתר יעבוד בצורה האופטימלית - יש לאשר/להפעיל חלונות קופצים לאתר - כמוסבר בקישור- ניהול חלונות קופצים והפניות אוטומטיות באתר ספציפי >
https://bit.ly/3wLQjMP .
מצטרפים חדשים למועדון בהצדעה:
בעמוד הרשמה לאתר > https://www.behatsdaa.org.il > לחצו להצטרפות והזינו מס זהות,
ישלח לכם קוד לנייד ולאחר הכניסה מלאו פרטים בטופס פרטים אישיים והגדירו סיסמה לפי הקריטריונים.
באם יש לכם זכאות לאתר תקבלו קוד לכניסה לאתר, ותועברו אל עמוד הגדרת סיסמה חדשה אותה יש להגדיר לפי קריטריונים של אבטחת האתר –
הסיסמה צריכה להכיל 8-14 תווים.
ביניהם לפחות אות אחת גדולה באנגלית,
לפחות אות אחת קטנה באנגלית,
לפחות ספרה אחת
לפחות תו מיוחד אחד (^!@*#$%&?).
לאחר הגדרת סיסמה החדשה תועברו אל טופס מילוי פרטים - יש למלא בטופס זה את כל חלונות החובה ולאשר בתום המילוי בלחיצה על כפתור שמור שינויים. בעמוד זה אתם יכולים לאשר קבלת דיוור מהמועדון.
ניתן להסיר את עצמכם מרשימת הדיוור בכל עת דרך האתר או דרך הניוזלטרים שתקבלו באמצעות כפתור הסר.
לאחר שמירת הפרטים תועברו לעמוד LOG IN לביצוע כניסה לאתר עם הפרטים והסיסמה החדשה – יש להקליד מספר זהות + הסיסמה שהגדרתם, או כניסה עם קוד מקוצר שישלח לנייד ולמייל.
הצטרפות ל'בהצדעה לממשיכים': חברים/רות שהסתיימה זכאותם/ן למועדון בהצדעה והם מחזיקים בכרטיס אשראי בהצדעה או מסורבי אשראי – בעת כניסה לאתר עם סיום הזכאות תקפוץ הודעה שתעדכן אתכם על סיום זכאות ומעבר למועדון בהצדעה לממשיכים להמשיך ליהנות מהטבות במועדון 'בהצדעה לממשיכים'.
לקוחות חדשים ולא הצלחתם להיכנס לאתר ? לבירור זכאות ועדכון הסלולרי שלכם יש לפנות למוקד צה"ל בטלפון 1111 שלוחה 4. או במייל בכתובת - miluim.moked@digital.idf.il או במסרון למספר 0529990229
הייתם רשומים בעבר באתר בהצדעה הישן? היכנסו עם קוד חד פעמי שיישלח למספר הסלולרי הקיים במועדון.
באם מספר הטלפון לשליחת קוד חד פעמי לא מעודכן אצלנו במועדון -
שלחו מייל עם צילום תעודת זהות ומספר טלפון חדש אל שירות הלקוחות במייל > Behatsdaa-contact@k4a.co.il
3. איך משתמש קיים נרשם למועדון בהצדעה? כניסה ראשונית של חברים רשומים (הרשומים ב'בהצדעה' הישן)?
יש ללחוץ על - כניסה עם קוד חד פעמי > יש להזין את מספר תעודת הזהות שלכם > המערכת תשלח לכם לטלפון הנייד והמייל שלכם המעודכנים באתר קישור להחלפת סיסמה.
4. שכחתם סיסמה?
לאיפוס סיסמה יש ללחוץ על שכחתי סיסמה וישלח לכם קישור לאיפוס סיסמה למייל ולנייד – יש להקפיד על הקריטריונים להגדרת סיסמה חדשה - הסיסמה צריכה להכיל 8-14 תווים , ביניהם לפחות אות אחת גדולה באנגלית,לפחות אות אחת קטנה באנגלית, לפחות ספרה אחת ולפחות תו מיוחד אחד (^!@*#$%&?).
אין לחזור על סיסמה אחרונה.
לידיעתכם:
במקרה שאתם לא זכאים או הסתיימה תקופת הזכאות ובצעתם ביטול ל'כרטיס אשראי בהצדעה' הכניסה לאתר תחסם, תוקפץ הודעה וישלח לכם קישור למימוש ההטבות שנותרו בחשבון ומימוש הכסף באם נותר בארנק הדיגיטלי. הקישור ישלח למייל ולנייד הכתובים באתר בהצדעה. באם לא קיבלתם את הקישור בהודעה – בדקו בתיבות הספאם, לעדכון פרטים אישיים לאחר סיום זכאות יש לפנות טלפונית אל מוקד שירות 'בהצדעה' ו'בהצדעה לממשיכים' – בטלפון 072-2585685 | בשעות הפעילות א-ה 09:00-17:00.
5. לבירור נושא זכאות :
מועדון בהצדעה אינו קובע זכאות ואינו יכול לעדכן זכאות, בכל בירור בנושא זכאות יש לפנות בנושא למוקד צה"ל בטלפון 1111 שלוחה 4.
שעות פעילות מוקד צה"ל - ימים א'-ה' 18:00-13:30 | 13:00-08:15
ניתן לפנות גם למייל בכתובת - miluim.moked@digital.idf.il
או במסרון למספר 0529990229
במידה ופרטי הנייד והמייל אינם מעודכנים באתר לצורך כניסה עם קוד חד פעמי ויש זכאות לאתר, ובוצע רישום בעבר לאתר המועדון - יש לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של מועדון בהצדעה ו'בהצדעה ממשיכים' למספר- 072-2585685 | בשעות הפעילות א-ה 09:00-17:00.
6. האם לאחר הרשמה או כניסה ראשונה ל'בהצדעה ממשיכים' יְנֻפַּק כרטיס מועדון (ארנק דיגיטלי) חדש בהרשמה?
כן, לכל נרשם חדש במועדון - כל נרשם חדש באתר המועדון בעל כרטיס אשראי בהצדעה בעת ביצוע הרשמה ראשונית ל'ממשיכים' ינופק ארנק דיגיטלי.
לא, במקרה שהממשיך, נרשם בעבר למועדון בהצדעה וקיים ארנק דיגיטלי משויך למשתמש. הארנק הקיים ממשיך אתך.
7. האם הטבות ישנות ויתרות בארנק ביוזר פעיל יעברו ליוזר ממשיך?
הכרטיס/הארנק הדיגיטלי של המשתמש הזכאי, באם לא נחסם על ידי המשתמש, ממשיך עם החבר למשתמש 'בהצדעה ממשיכים', כולל יתרות טעינה והטבות שנרכשו ולא מומשו ובתוקף.
8. מה הקריטריונים לזכאות לחברות במועדון בהצדעה?
1. חיילים משוחררים בכבוד- חייל שהשתחרר וביצע לפחות 85% משירותו הסדיר וקיימת לו זכאות לשחרור בכבוד, זכאותו להטבה תחל יום לאחר תאריך שחרורו. הזכאות תפתח ל3 שנים.
הערה- חייל שהשתחרר מחובה וחתם קבע יקבל זכאות לבהצדעה בהתאם לתקופה בה היה בקבע בהשלמה ל5 שנים. כלומר יש להחסיר מתקופה של 5 שנים את התקופה בה היה בקבע. ההפרש מהווה את תקופת הזכאות של המשרת ל'בהצדעה' כשתקופת הזכאות לא תעלה על 3 שנים.
במידה והיה בקבע 5 שנים ויותר לא יקבל זכאות למועדון בהצדעה.
2. משרת מילואים פעיל- חייל מילואים שמוגדר על פי חוק כמשרת מילואים פעיל
כלומר חייל מילואים שביצע 20 ימי מילואים בטווח של 3 שנים רצופות ונפתחה זכאותו למעמד משרת מילואים פעיל. זכאותם למעמד תפתח ל3 שנים.
3. מוחרגי גיל -חיילים המוגדרים בחוק כמוחרגי גיל. (כלומר חיילי מילואים אשר חייבים בחוק שירות ביטחון לבצע מילואים לאחר גיל הפטור הרגיל ממילואים בגלל מקצועם הצבאי) יקבלו באופן חד פעמי זכאות למועדון בהצדעה ל3 שנים מרגע כניסתם לגיל ההחרגה.
4. חיילי מילואים משוחררים- חיילי שיצאו לפטור ממילואים מסיבת תום שירות ביטחון וביצעו 300 ימי מילואים בכל שירותם הצבאי. יקבלו זכאות למועדון בהצדעה ל3 שנים מרגע יציאתם לפטור.
5. מודיעי נפגעים- חיילי מילואים שתפקידם הצבאי הינו מודיעי נפגעים וביצעו לפחות 70 ימי כוננות בתקופה של 3 שנים. יקבלו 3 שנים של בהצדעה.
9. מה הקריטריונים לזכאות לחברות במועדון 'בהצדעה ממשיכים'?
ממשיך – הזכאי לאתר בהצדעה לממשיכים – הוא גימלאי מילואים/משרת מילואים שאינו בשירות פעיל, או משוחרר משירות חובה בצה"ל שסיים את זכאותו למועדון בהצדעה כהגדרתם על ידי אכ"א בצה"ל, המחזיק בכרטיס אשראי בהצדעה מטעם max ומשלם/ת באמצעותו.
ממשיך מסורב כרטיס אשראי – גמלאי מילואים/משרת מילואים שאינו בשירות פעיל, או משוחרר בכבוד משירות חובה בצה"ל שזכאותו הסתיימה כהגדרתם על ידי אכ"א, אשר פנה בהיותו זכאי למועדון בהצדעה אל max להנפקת כרטיס אשראי בהצדעה וסורב על ידם, יוכל לשלם באמצעות כרטיס אשראי אחר שיש ברשותו, לאחר עדכון אוטומטי המבוצע עד 5 ימי עסקים מיום הסירוב.
לתשומת ליבכם, החל מתאריך 5.5.2025 הכניסה והרכישה באתר בהצדעה לממשיכים תתאפשר למחזיקי כרטיס אשראי MAX בהצדעה בלבד.
לבחינת זכאותכם להנפקת כ.א זה , אנא פנו לחברת MAX בטל' 6221*
10. נתקלתם בבעיות בכניסה לאתר ?
באם יש לכם זכאות וודאו כי אתם מקלידים פרטים (ת"ז/מס נייד) וסיסמה נכונים.
בצעו מחיקת מטמון וקבצי עוגיות (COOKIE) מהדפדפן– כמוסבר בקישור >> https://bit.ly/3irrGO6 ובצעו כניסה מחדש.
הסירו והתקינו / עדכנו אפליקציה.
באם עדיין אינכם מצליחים יש לפנות אל מוקד צה"ל טלפונית ולבדוק אם זכאותכם לאתר מעודכנת
בטלפון: 1111 (שלוחה 4).
שעות פעילות מוקד צה"ל: בימים א'-ה': 13:30-18:00 | 08:15-13:00
כתובת דואר אלקטרוני: miluim.moked@digital.idf.il
מספר טלפון למסרונים 24/7: 052-9990229
11. ארנק דיגיטלי? כרטיס מועדון? כרטיס אשראי בהצדעה ?
יש למועדון בהצדעה כרטיס אשראי בהצדעה מבית MAX. וגם ארנק דיגיטלי נטען המעניק לכם הנחות במגוון רשתות אופנה, לייף סטייל, מוצרי תינוקות, רשתות מזון, מסעדות, בתי קפה ועוד!
כאמור בתקנון האתר, הרכישה באתר בהצדעה יכולה להתבצע רק עם אשראי בהצדעה.
להזמנת כרטיס אשראי בהצדעה > https://bit.ly/3grUAdc
באם חברת האשראי מסרבת מכל סיבה להוציא אשראי על שם בעל הזכאות – המערכת תתעדכן על כך כ 2-5 ימי עסקים לאחר הבקשה והסירוב ויתאפשר לזכאי לשלם בכל כרטיס אשראי אחר שיש ברשותו.
הארנק הדיגיטלי (הנטען) - בעת הרשמתכם לאתר יְנֻפַּק עבורכם ארנק דיגיטלי המשמש כ'כרטיס נטען', הסברים בקישור > https://bit.ly/3pr0ZPc ובפירוט בהמשך, דרכו ניתן גם לממש את ההטבות וגם לרכוש באמצעותו במגוון רשתות. הכרטיס יְנֻפַּק באופן דיגיטלי בלבד ואת כל הפעולות כמו מימוש הטבות, טעינת כרטיס ורכישה ברשתות מבצעים באופן דיגיטלי באמצעות בר קוד המנופק דיגיטלי באתר בהצדעה.
12. בעיות בגלישה באתר/ בטעינת כרטיס
אתר בהצדעה מותאם ופועל במיטבו בדפדפן כרום ולכן אנו ממליצים להיכנס דרך דפדפן כרום ולאשר קבצי קוקי וחלונות קופצים – POPUPS, כמוסבר בקישור >> https://bit.ly/3irrGO6
הערות ואישורים רבים באתר נפתחים בעמוד חדש או קופץ וחסימת אפשרות זו תמנע מכם לבצע הרשמה, לאשר רכישות ולבצע פעולות נוספות באתר. גם חוסמי פרסומות עלולים להפריע לפעילות תקינה של האתר.
13. לא מצליחים לרכוש – במעבר לסל קופצת הודעה על כרטיס אשראי:
החל מה - 15/10/2017 התשלום באתר בהצדעה ניתן לזכאים באמצעות כרטיס אשראי בהצדעה. כרטיס אשראי בהצדעה ניתן בחינם על ידי max לכל תקופת הזכאות ללא דמי עלות או חבר. כדי שהאפשרות לרכישה תפתח, על בעל הזכאות לאתר - יש לבצע בקשה להוציא כרטיס אשראי על שמו מול חברת האשראי.
באם חברת האשראי מסרבת מכל סיבה להנפיק כרטיס אשראי MAX בהצדעה על שם בעל הזכאות – המערכת תתעדכן על כך כ 2-5 ימי עסקים לאחר הבקשה ויתאפשר לזכאי לשלם בכל כרטיס אשראי אחר שיש ברשותו. להזמנת כרטיס אשראי בהצדעה מ MAX לחצו כאן > https://bit.ly/3grUAdc
14. הגבלות ומגבלות –
קיימות מגבלות כמותיות ברכישה ההטבות על פי קטגוריות, מגבלות הרכישה באתר נקבעות על ידי משרד הביטחון, והזכאות היא שנתית למימוש מחודש ינואר עד ינואר בשנה עוקבת. מגבלות הרכישה מתעדכנות מעת לעת (סעיף ז' בתקנון- קישור לתקנון > https://bit.ly/3YImEQA .
ניסיתם להוסיף פריט לסל וקפצה הודעה? (באם יש ברשותכם אשראי בהצדעה או הרשאה לרכישה עם כל אשראי) בדקו אם חרגתם מעבר למגבלת הרכישה או שהפריט כבר קיים בסל הקניות. במקרה שהפריט בסל ניתן או למחוק אותו ולהתחיל מחדש תהליך רכישה או להמשיך רכישה מהסל.
15. איך מבצעים רכישה באתר?
• לאחר הכניסה לאתר מועדון בהצדעה, ניתן לגלוש באתר ולבחור הטבה.
• לסמן את כמות ההטבות הרצויה ולהקיש על כפתור “הוספה לסל” מתוך הסל להמשיך לתשלום על ידי לחיצה על כפתור “המשך לתשלום”.
• יש לעבור למסך התשלום, להזין את כל שדות החובה, לקרוא ולאשר את התקנון.
• אישור ההזמנה ישלח לכתובת המייל המוזנת באתר ובנוסף ההזמנה תופיע בהיסטוריית ההזמנות באתר. הטבות קוד קופון ישלחו גם במסרון לטלפון הנייד.
באם לא קיבלתם אישור הזמנה בדקו בתיקיית הספאם או דואר זבל בתיבת המייל שלכם וסמנו את behatsdaa כשולח בטוח.
16. היכן ניתן לקבל מידע ופרטים נוספים לגבי הטבה שבחרתי או בית עסק?
בעמודי ההטבות בחלק התחתון של העמוד קיימות לשוניות המכילות מידע נוסף ואופן מימוש, תנאי ההטבה ומגבלות, לכל מידע נוסף ניתן להתעדכן באתר האינטרנט של בית העסק הנבחר או בטלפון ישירות לבית העסק.
17. היכן ניתן למצוא את ההטבות שרכשתם באתר?
כל ההזמנות שבצעתם נמצאות בלשונית היסטורית הזמנות, אליה מגיעים על ידי לחיצה על פרופיל> היסטוריית הזמנות, בקישור >> https://www.behatsdaa.org.il/profile/orderHistory
לידיעתכם – באם בצעתם הזמנה לפריט ממחלקת הצרכנות ואתם לא מוצאים אותו בהיסטורית הזמנות ניתן לבצע סינון לפי סטטוס– זמין למימוש/מומש/בוטל/בהליך ביטול/פג תוקף או לפי ספק. הזמנות צרכנות מסומנת כ-'מומש' ברגע שהן עוברת אל הספק, כ 24 שעות לאחר ביצוע הזמנה. (גם אם המשלוח עדיין לא הגיע אליכם).
18. האם ניתן לרכוש הטבות עבור מי שאינו חבר מועדון?
החברות במועדון בהצדעה הינה אישית וההטבות מיועדת למשרתי מילואים פעיל וחיילים משוחררים. כפי שהוגדר על ידי משרד הביטחון, ניתן לרכוש הטבות עבור בני משפחתך מקרבה ראשונה. באחריותכם לברר מול בית העסק כיצד קרוב משפחה יכול לממש את ההטבה ולצייד אותו באישור הזמנה/מס' זהות / קוד – בהתאם לדרישות בית העסק.
19. רכשתי הטבה באתר- איך מממשים הטבה? כיצד ניתן לקבל את הכרטיסים שרכשתי?
אופן המימוש מפורט בעמוד ההטבה. שימו לב לתאריך תוקף ההטבה.
יש לשים לב בפרטי ההטבה - קיימים מספר סוגים ואופני מימוש למועדון:
מופעים והצגות - יש מופעים באיסוף עצמי מהקופה במיקום ובמועד המופע, ויש מופעים שניתן להדפיס באופן עצמי בבית את הכרטיסים עם ברקוד אותו מציגים בכניסה, לינק לכרטיסים יופיע באישור ההזמנה.
אטרקציות, שוברי ארוחות, בתי קולנוע, באולינג, אקסטרים – בהתאם למפורט בעמוד ההטבה – לרוב מימוש דיגיטלי - באמצעות כרטיס המועדון הדיגיטלי על ידי הפקת ברקוד באתר או אפליקציית בהצדעה. (לוחצים באזור האישי על כרטיס המועדון שלי – שלח מסרון, ישלח מסרון עם קישור לכל ההטבות שרכשתם, למימוש יש לבחור הטבה להפיק ברקוד ולהציג בקופה.
בבתי הקולנוע קיים הסבר על הזמנת מושב בעמודי ההטבות.
הטבות קוד קופון – (ארוחות, מארזים, אתרים חיצוניים וכו') בכל הטבת קוד קופון יש להציג או להקליד את הקוד בקופה / בתשלום, באתר או סניף בו מבצעים מימוש.
ארנק דיגיטלי - מימוש כסף טעון ברשתות – לוחצים על תשלום בקופה בעמוד טעינת כרטיס ומציגים את הקוד בקופה.
20. מימוש בחנויות נוחות (סוגוד)? לא קיים יותר, מדובר בשוברים מדור ישן , האתר והספקים אינם עובדים עם שוברים אלו יותר ולא ניתן 'למשוך' שוברים בתחנות דלק.
21. האם צריך להציג תעודת משוחרר/ מילואים?
מימוש באמצעות תעודה הוא אופן מימוש ישן, יש לממש באמצעות כרטיס מועדון – ארנק דיגיטלי חדש.
22. כיצד חבר מועדון שהסתיימה זכאותו לאתר יכול לממש את ההטבות שרכש?
באם הסתיימה הזכאות למועדון בהצדעה, בעת ניסיון הכניסה לאתר בהצדעה, תקפוץ הודעה למעבר לאתר 'בהצדעה ממשיכים', ב'בהצדעה ממשיכים' תוכלו לראות את היסטורית ההזמנות שלכם, ואת הארנקים הדיגיטליים עם הטעינות הקיימות.
באם ההטבות אינן בתוקף יש לפנות אל שירות הלקוחות לבחינת אפשרות הארכת תוקף או ביטול הרכישה.
באם ביצעתם ביטול לאשראי בהצדעה עם סיום הזכאות תקפוץ הודעה וישלח לכם קישור מיוחד למימוש ההטבות שנותרו ויתרת הכסף הטעון בארנק הדיגיטלי. הקישור ישלח לנייד המוזן באתר.
23. האם רק בעל הזכאות יכול לממש את ההטבות/קודים ותווי קניה/כרטיסים?
ההטבות מיועדות לבעל/ת הזכאות לאתר, באם בעל /ת הזכאות מחליטים להעביר את פרטיהם האישיים וסיסמאות לאדם אחר זה לא באחריות מועדון בהצדעה ומועדון בהצדעה לממשיכים.
24. בעיה במימוש מול בית העסק – בית העסק לא מצליח לממש הטבה בתוקף שקיימת בהיסטורית הזמנות של חבר המועדון / בית העסק לא מצליח לאתר הטבה ולא מצליחים לממש – מה עושים?
באם יש ברשותך אישור הזמנה וההזמנה בתוקף ולא מומש - ניתן לבקש מבית העסק לפנות אל תמיכת ספקים של אתר בהצדעה לקבל סיוע במימוש.
25. תלונה על ספק / שירות של ספק – מה עושים?
חווית השירות שלכם והשירות שהספקים שלנו מעניקים לכם מאוד חשובה לנו. במידה ונתקלת במקרה בו קיבלת שירות לקוי מאחד מספקי ההטבות שלנו, נא ידעו אותנו בנושא באמצעות "צור קשר" הקיים באתר>> https://www.behatsdaa.org.il/customerService , או במענה האנושי בטלפון: 072-2585685 בשעות הפעילות.
26. איך פונים אל שירות הלקוחות של בהצדעה?
ניתן לפנות דרך צור קשר https://www.behatsdaa.org.il/customerService באתר, בכל עמוד באתר בחלק התחתון מופיע באנר גדול עם קישור לשירות לקוחות - יש להשאיר פניה מפורטת – הכוללת בחירת קטגוריה, שם מוצר/ הזמנה, יש לפרט את השאלה או בקשת השירות.
פניות בצור קשר נענות רק לכתובת המייל המוזנת בפרטים אישיים באתר.
לשיחה טלפונית עם נציג יש לפנות טלפונית אל המוקד בטלפון 072-2585685
שעות פעילות המוקד: ימים א-ה בין השעות 9:00-17:00 .
27. השארתם פניה בצור קשר באתר ולא ענו לכם?
עליכם לוודא כי התשובה שלנו אינה מגיעה לתיקיית הספאם או דואר זבל, בצעו חיפוש לתיבה למילה behatsdaa. - וסמנו אותנו כשולח בטוח. מענה לפניות בצור קשר יתקבל עד 4 ימי עסקים ממועד הפניה.
28. מה זה ארנק דיגיטלי רשתות? ארנק דיגיטלי רשתות מזון? ארנק דיגיטלי מסעדות ובתי קפה?
הארנק הדיגיטלי הוא כרטיס נטען דיגיטלי, בעת הרשמתכם לאתר מנופק עבורכם כרטיס מספרי דיגיטלי, כל ההטבות שאתם רוכשים באתר נטענות בכרטיס זה ובנוסף ניתן לטעון בכרטיס סכומי כסף כאשר אתם מקבלים הנחה על כל סכום שבוחרים לטעון בהתאם לגובה ההנחה המצוין על ארנק לפי ערך הטעינה. באמצעות כרטיס זה ניתן לשלם במגוון רשתות בהתאם לרשימת הרשתות המשויכת לכל ארנק טעינה. את הכרטיס ניתן לטעון רק עם כרטיס אשראי בהצדעה.
טעינת הכרטיס מתבצעת באתר בלחיצה על כפתור טען כרטיס בקישור >> https://www.behatsdaa.org.il/card/chargingCard
גובה ההנחה ומגבלות הטעינה כתובים על כל ארנק טעינה דיגיטלי - ב% אחוזים. והיכן ניתן לממש כתוב בלחיצה על כפתור רשימת רשתות על כל ארנק (לכל ארנק רשימה שונה).
קיים ארנק למימוש ברשתות (כללי ללא רשתות מזון), ארנק למימוש ברשתות מזון וארנק למימוש במסעדות ובתי קפה.
רשימת הרשתות לכל כרטיס מפורטת באתר בכפתור 'רשימת רשתות'.
רשימת הרשתות וגובה ההנחה מתעדכנים מעת לעת בהתאם למבצעים.
לתשלום יש ללחוץ על 'תשלום בקופה' ולהציג את הקוד.
לביטול טעינה:
א. ניתן לבצע ביטול טעינה באופן עצמי דרך האתר עד 365 יום ממועד הטעינה, ללא דמי ביטול.
ב. את הביטול אפשר לבצע כ- 5 דקות מביצוע הטעינה האחרונה.
ג. ניתן לבטל טעינה עד 14 ימים מיום הטעינה באמצעות מוקד השירות בעלות של 5% מסך הטעינה או 100 ₪ הנמוך מבניהם על פי הקבוע בחוק הגנת הצרכן.
ד. באם אינכם מצליחים לבצע ביטול עצמי יש לפנות אל מוקד השירות דרך צור קשר באתר או טלפונית אל המוקד בשעות הפעילות - 072-2585685 א-ה 09:00-17:00
מגבלות כרטיס נטען –
מגבלות טעינה מפורטות על גבי הארנק הדיגיטלי (כרטיס נטען).
לא ניתן לבצע טעינות מעבר למגבלות– המערכת לא מאפשרת.
לא ניתן לבצע טעינה בתשלומים.
לא ניתן לממש רכישות באמצעות כרטיס נטען באתרי הרשתות פרט לרשתות המפורטות בארנקי הרשתות כקניות אונליין.
*הסבר מימוש טרמינל X:
1. על מנת לממש את תווי הקניה יש לבצע הרשמה לאתר טרמינל X במידה ואינכם רשומים.
2. נכנסים לאזור האישי שלכם My Terminal ע״י לחיצה על השם שלכם בפינה הימנית העליונה של המסך
3. לוחצים על ״הקרדיט שלי״
4. בחרו כרטיס *נופשונית* ולחצו על הכפתור: לחצו לטעינה
5. הכניסו את מספר הכרטיס ולחצו על "בירור יתרה"
(את מספר ה CVV ניתן למצוא על ידי לחיצה בארנק הטעון "תשלום בקופה" 》הפק ברקוד》 ופרטי הכרטיס יופיעו - מספר + cvv)
6. בחרו את הסכום שתרצו לפרוק ולחצו על כפתור: "טען קרדיט"
7. הסכום התעדכן כעת כקרדיט באתר, אותו תוכלו לממש בעת הקניה.
שימו לב♥ מרגע הטעינה לא תהיה אפשרות של ביטול הטעינה > https://www.terminalx.com/help-giftcards
30. ביטול הזמנה –
ניתן לבטל הזמנה בהתאם לתקנון האתר סעיף י"א
ניתן לבצע ביטול הזמנה באופן עצמי דרך היסטורית הזמנות באתר, באם אינכם מצליחים לבצע ביטול עצמי בלחיצה על כפתור ביטול הזמנה, יש לפנות בכתב אל שירות הלקוחות דרך תפריט צור קשר >>
https://www.behatsdaa.org.il/customerService
או טלפונית אל שירות הלקוחות של בהצדעה. בטלפון 072-2585685 , א-ה 09:00-17:00