לוגו ההסתדרות הרפואית בישראל

תקנון אתר ההסתדרות הרפואית בישראל

כללי

  1. אתר ההטבות המקוון להלן: ("האתר"), מציע לך ולבני משפחתך מגוון רחב של הטבות בתחום התרבות ,הפנאי ,התיירות והצרכנות.

  2. הרכישה באתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.

  3. אישור קריאת התקנון ו/או הזמנת המוצרים ו/או ההטבות, ו/או קבלת שירות באתר מהווה את הצהרת הלקוח כי הוא ו/או בן זוגו חבר/ה במועדון הלקוחות והוא מסכים לכל תנאי התקנון ומאשר כי כל הפרטים שמסר הינם נכונים ומדויקים.

  4. מסמך זה נוקט, מטעמי שפה, לשון זכר אך כוונתו לשון זכר ונקבה גם יחד.

  5. הזמנת כרטיסים ו/או שירותים ו/או מוצרים באמצעות האתר כפופה בנוסף גם לתנאי השימוש המפורטים ליד כל מוצר באתר.

  6. מקימת ומפעילת האתר הינה חברת "נולדג' פור אול" בע"מ להלן: החברה המתפעלת.

  7. לחברה המתפעלת שמורה הזכות לערוך בתקנון האתר שינויים מעת לעת וללא כל הודעה מוקדמת.

  8. אין לראות באתר או באמור בו משום המלצה, שידול, ייעוץ או העדפה לרכישת מוצר ו/או קבלת שירותים ו/או ביצוע פעולות כלשהן.

  9. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה וההנחיות המופיעות בו טרם ביצוע כל הזמנה באתר.

הגדרות

  1. לקוח – כל חבר/ה במועדון הלקוחות זכאי להיכנס לאתר באמצעות מספר מזהה וסיסמה ולבצע רכישות מוצרים ו/או קבלת שירותים.

  2. כרטיס חבר - כרטיס המשויך ללקוח ובאמצעותו רשאי הלקוח לטעון הטבות וכסף אופציונלי

  3. כרטיס האשראי האישי - כרטיס אשראי ,מכל סוג שהוא ,הנושא את שמו של הלקוח.

  4. בית העסק - בית העסק ,חנויות נוחות או הספק המעניק ללקוח הזכאי את הטבה ו/או השירות הנרכש במסגרת האתר.

  5. הטבה/הטבות - הטבות, כרטיסים, מוצרים ו/או שירותים המוצגים באתר והמסופקים ישירות ללקוח על ידי בית העסק ו/או על ידי כל גורם אחר לרבות הארגון שאליו משתייך הלקוח.

  6. תקנון - "תקנון זה".

תהליך ההזמנה ומימושה

  1. על מנת לבצע הזמנה באתר, יש לבחור את ההטבה ולעיין בפרטי ההטבה ותנאיה בטרם ביצוע הרכישה .

  2. לאחר בחירת ההטבה המבוקשת ועל מנת להמשיך בתהליך הרכישה, על הלקוח לאשר את התנאים המפורטים בתקנון. באחריות הלקוח למלא את הפרטים האישיים כנדרש על מנת שההזמנה תיקלט ותבוצע.

  3. לאחר בחירת ההטבה, תצורף ההטבה ל"סל הקניות" באתר. בחלק מהמקרים תתווסף עמלת רכישה לסל הקניות. עמלת הרכישה לא תוחזר ללקוח במקרה של ביטול עסקה.

  4. בתשלום בגין ההטבה, יתבקש הלקוח למלא את פרטי כרטיס האשראי האישי להשלמת התשלום עבור ההטבה.

  5. לאחר ביצוע הרכישה, יישלח אל הלקוח אישור בדואר אלקטרוני אותו סיפק בעת הזנת פרטיו האישיים, המציין כי פרטי ההזמנה נקלטו במערכת האתר בהצלחה, להלן: אישור הזמנה. באחריות הלקוח לבדוק כי פרטי אישור ההזמנה נכונים ומדויקים.

  6. במועד מימוש ההטבה, על הלקוח להצטייד באישור ההזמנה, בכרטיס האשראי האישי ובכרטיס המועדון.

  7. במידה ובוצעה רכישה באמצעות כרטיס האשראי האישי, רק לאחר שיתקבל אישור מחברת האשראי לביצוע הרכישה, ייחשב אישור ההזמנה כבר ביצוע. כמו כן, ישנן הטבות שמימושן מתבצע על ידי טעינת שוברים או כרטיסים לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה.

  8. אופן מימוש ההטבה ומגבלות למימוש יצוינו בעמוד ההטבה באתר.

מגבלות רכישה באתר

  1. הר"י שומרת לעצמה את הזכות לבצע הגבלות של סכומי ההטבה (הסבסוד) לעמית ושל מספר הרכישות שרשאי החבר לבצע, הן כמגבלה חודשית/שנתית והן בקשר למוצר או שירות מסוימים.

  2. הגבלות אלה נועדו, בין היתר, לאפשר למספר גדול ככל האפשר של עמיתי הר"י ליהנות מההטבות המוצעות במסגרתו.

  3. מגבלות הרכישה וההטבות לקטגוריות השונות מפורסמות בטבלה הבאה או ב "דף ההטבה" של כל מוצר או שירות שנקבעה לגביו הגבלה כאמור:

קטגוריה

מגבלה חודשית

על פי וריאנט

אטרקציות

4 לכלל הקטגוריות יחד

שובר ליחיד

כרטיסים נטענים

כרטיסים משפחתיים

ספא

שובר יחיד

שובר זוגי ומעלה

בתי קולנוע סינמה סיטי וגלובוס

כרטיס יחיד מימוש באתר

כרטיס יחיד מימוש בקופה

שוברי ארוחות

שובר ארוחה (100 רגיל/כשר/בוקר 10)

מסעדות

ארוחה

מופעים והצגות

4

כרטיס יחיד

צרכנות

1

מוצר בחודש

צימרים

1

שובר בחודש

 

  1. יתכן ויתקיימו מגבלות נוספות על רכישת הטבות על פי המתפרסם ב"דף ההטבה".

  2. המועדון רשאי לשנות מעת לעת את טבל הגבלת הרכישות , על פי שיקול דעתו הבלעדי ומבלי שיידרש להודיע על כך מראש. שינויים אלה יתפרסמו באתר הר"י.

  3. רכישת המבצעים תתאפשר עד גמר המלאי.

  4. החל מה – 1.1.2018 לאור עדכוני מחירים מספקים, יחולו עדכוני מחירים בהטבות הניתנות בהר"י.

  5. להלן מלאי מינימאלי חודשי לכל קטגוריה. הנ"ל אינו חל על מבצעים. הגבלות המבצעים ייקבעו בנפרד ויפורסמו בעמודי ההטבה באתר הר"י.

 

קטגוריה

מלאי מינימאלי לקטגוריה בחודש

צימרים

40

אטרקציות

10,000

ספא

1,000

קולנוע

10,000

מופעים והצגות

5,000

ארוחות

5,000

באולינג

200

מנויים

100

בריכות

250

בתי מלון

250

ספרים

300

מנויי תאטרון

50

מנויי כדורגל

10

אקסטרים

10

טיולים

50

ספורט

30

צרכנות

500

סדנאות

10

 

  1. יתכנו שינויים מעת לעת בסניפי הרשתות שבהסדר. מומלץ להתעדכן באתר.

ביטולים

  1. במידה וההטבה טרם נשלחה או נאספה או השירות טרם סופק ללקוח מבית העסק, ניתן לבטל הזמנתו בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן תשמ"א 1981 וחוק כרטיסי חיוב, תשמ"ו 1981 ובלבד שהביטול כאמור נעשה עד 14 ימים לאחר קבלת אישור הזמנה, והכול בכפוף לחריגים המפורטים להלן.

  2. לא ניתן לבטל הזמנת הטבה שלא נוצלה לאחר שנאספה על ידי הלקוח מבית העסק.

  3. לא ניתן להחליף ו/או לבטל הטבות בתחום שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי אם מועד מימוש ההטבה חל במהלך שבעה ימי עסקים החל מיום ביצוע ההזמנה באתר. הזכות להחזיר או להחליף הטבה כפופה לסייגים המפורטים בחוק הגנת הצרכן תשמ"א 1981 .במקרה של אובדן / ביטול כרטיס האשראי האישי בו בוצעה ההזמנה, יש לבטל את הזמנת ההטבה ולבצע הזמנה חדשה. יודגש כי במקרה של הארכת תוקף כרטיס אשראי אישי קיים, ההזמנה תכובד ואין צורך לבטל את העסקה.

  4. במקרה של תקלה בביטול עסקה, יש לפנות לשירות הלקוחות של החברה המתפעלת באמצעות "צור קשר" המופיע באתר או באמצעים אחרים כפי שיוגדרו ללקוח בנפרד.

  5. על ביטול העסקה בהטבות הבאות יחולו התנאים שלהלן אלא אם נקבע במפורש אחרת בהתייחס לאותה הטבה:

כניסה לאתר ואבטחת מידע

  1. האתר הינו אתר מאובטח על ידי פרוטוקול SSL ומאושר בתקןPCI .

  2. הכניסה לאתר, צפייה ורכישת הטבות באתר תתאפשר ללקוח בלבד ומותנית בהזנת סיסמה אישית. מובהר ומודגש בזאת כי באחריות הלקוח לשמור היטב על סיסמתו ולא לאפשר בה שימוש לגורמים אחרים. הלקוח יהיה האחראי הבלעדי בכל מקרה של העברת או מסירת הסיסמה לגורם אחר.

  3. בעת ביצוע רכישה באתר, יידרש הלקוח להקליד מספר ת.ז המשלם ומספר כרטיס האשראי האישי.

  4. פרטי הרכישות שיבוצעו יישמרו במאגר המידע של החברה המתפעלת לצורך מעקב אחר הרכישה ומתן שירות לקוחות. להשלמת ביצוע פעולות רכישה כגון מנויי מטמון, מנויי קאנטרי, מנויי חדרי כושר, מנויי תיאטרון וכל מנוי אחר או לחילופין כל רכישה הדורשת הנפקת תעודה אישית לרוכש, יעביר מוקד השירות גם את מספר תעודת הזהות של הרוכש לספק על מנת שהספק ישלים את תהליך הרכישה ויתאפשר בידו להנפיק תעודת חבר אישית לרוכש או להנפיק לחבר מנוי אישי.

  5. החברה המתפעלת משתמשת באמצעי אבטחה מחמירים למניעת סיכונים הנובעים מתוכנות מפגעות כגון וירוסים, פריצה ו/או חדירה באקראי, בזדון או בטעות של גורם בלתי מורשה לאתר ולמניעת פגיעה בפרטיות הלקוח. יחד עם זאת ועל אף מאמציה של החברה המתפעלת להשקיע מאמצים בהגנה מפני סיכונים אלה, הם עלולים להתרחש ולגרום נזק , כגון חשיפת נתונים המאוחסנים באתר. בנוסף, קיימת אפשרות של שיבושים זמניים בפעולת האתר ו/או בזמני התגובה שלו, וזאת בשל עבודות המתחייבות לצורך תחזוקת האתר ו/או עדכון הנתונים המופיעים בו והן בשל ליקויים או תקלות בפעילות בית העסק וכיוצא בזה.

  6. הסכמה לתקנון ולתנאי השימוש של האתר משמעה שללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד החברה המתפעלת ו/או מועדוני הלקוחות ו/או מי מטעמם עקב פריצות , חדירות, תקלות ו/או שיבושים כלשהם באתר, ובלבד שהאמור לא היה בשליטתה של החברה המתפעלת והיא נקטה במאמצים סבירים למנוע את האירועים הנ"ל.

  7. החברה המתפעלת מצהירה ומתחייבת בזאת לשמור על מאגר פרטי הלקוח בהתאם לחוק הגנת הפרטיות תשמ"א 1981, ולא להעביר את פרטי הלקוח לצד ג' כלשהו ללא אישורו מראש של הלקוח, אלא אם וככל שתחויב על פי הוראות חוק או גוף מוסמך.

מידע על ההטבות המוצגות באתר

  1. הלקוח מתבקש לעיין בעמוד ההטבה באתר שם יפורטו תנאים ספציפיים ומחייבים בקשר לכל הטבה.

  2. המידע המופיע באתר נמסר על ידי בית העסק והחברה המתפעלת עושה כמיטב יכולתה לוודא את נכונות הנתונים, אולם היא אינה אחראית לנכונות המידע הנמסר על ידי בית העסק לגבי ההטבות. לרבות טיבם, איכותם, מחיריהם, כמות מלאי, מועדי אספקה, אחריות על מוצר, מפרט טכני, ימים ושעות פעילות בית העסק וכיוצא בזה.

  3. תיאור ההטבה באתר עשוי להיות חלקי והתמונות באתר נועדו להמחשה בלבד. לקבלת מלוא הפרטים הרלוונטיים הנוגעים להטבה יש לפנות ישירות, לפי העניין, לבית העסק.

  4. רשימת/ות הסניפים המשתתפים יכולה/ות להשתנות מעת לעת ומשכך מומלץ ליצור קשר עם הרשת/הסניף בטרם ההגעה למקום.

  5. החברה המתפעלת עושה כמיטב יכולתה להציע מחירים נמוכים בגין ההטבות, אולם מחיר ההטבה אינו בהכרח המחיר הנמוך ביותר הקיים לגבי הטבה זהה או דומה לה ובאחריות הלקוח לבדוק ולערוך השוואת מחירים בטרם רכישת הטבה.

  6. מחיר הקופה המוצג בדפי ההטבות תלוי באינפורמציה שמקורה מהספקים. עלולים לחול במחיר הקופה שינויים הנובעים מטעויות במהלך הדיווח, העדכון והרישום. לחברה אין מחויבות או אחריות למחיר הקופה וכל שינוי שבו הנובע משינוי על ידי הספק ו/או מטעויות בתום לב.

  7. באתר מופיעים המחירים וכן ההגבלות לשימוש בכרטיס האשראי האישי או בכרטיס החבר לגבי כל בית עסק נכון למועד הפרסום. אין כפל מבצעים והנחות. המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ. החברה המתפעלת רשאית לשנות את המחירים באתר בכל עת וללא כל הודעה מוקדמת.

  8. על מבצעי עסקאות או שירותים מוגבלים בכמות, בזמן ו/או בזמינות יחולו הוראות התקנון בזמן, בכמות או בזמינות המוגבלת.

  9. האחריות למוצר ו/או לשירות חלה על בית העסק ספק השירות ו/או המוצר הנדון.

  10. החברה המפעילה איננה בעלת האתר ואחריותה מוגבלת להפעלתו בלבד.

  11. האחריות למוצר או לשירות הינם על פי כללי ותנאי בית העסק והחברה המפעילה איננה נושאת בכל אחריות שהיא בגינם.

  12. החברה המפעילה תהיה אחראי רק לשירותים ו/או מוצרים נלווים למוצר או לשירות הנרכשים מהחברה המפעילה על ידי הלקוח - ביטוח, טיפול, וכיוצא בזה במסגרת השירות או המוצר שמחירם מתווסף על מחיר המוצר או השירות.

  13. אין כניסה עם נשק לאירועי תרבות ומוסיקה עפ״י הנחית האולמות והפקות המופעים.

תקלות בעת ביצוע הרכישה באתר

  1. במידה ונתקבלה אצל הלקוח הודעה בדבר תוכן שגוי בפרטי הזמנתו או הודעה בדבר תקלה כלשהי שאירעה במערכת בעת קליטת הזמנתו, יפנה הלקוח אל שירות הלקוחות של החברה המתפעלת.

  2. היה וחל שיבוש ו/או טעות בתיאור ההטבה, מחירה או כל פרט אחר, רשאים הן הלקוח והן מוקד ההזמנות של החברה המתפעלת ו/או בית העסק לבטל את ההזמנה והלקוח לא יחויב בתשלום ובלבד שנמסרה על כך הודעה מסודרת בכתב ללקוח לכתובת דואר אלקטרוני שמסר הלקוח בעת מילוי פרטי ההזמנה.

אספקת מוצרים ו/או שירותים

  1. היה ובעת ביצוע ההזמנה נמסרו פרטי זיהוי שגויים שגרמו לפגיעה בבית העסק יחויב הלקוח בעלות המלאה של ההטבה.

  2. מרבית סוגי ההטבות הנרכשות על ידי הלקוח באתר נטענים לכרטיס המועדון מיד לאחר ביצוע התשלום וההטבה תעמוד לזכות הלקוח בקופת בית העסק. במקרים בהם הזכות להטבה אינה ניתנת למימוש באופן שתואר לעיל, יופיע פירוט בדבר אופן המימוש בעמוד ההטבה הספציפי באתר.

  3. החברה המתפעלת ו/או בתי העסק ו/או מי מטעמם לא יישאו בכל אחריות לעיכובים או אי אפשרות למימוש ההטבה כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון, מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר, אירועים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום המימוש. במקרים אלה, רשאים הן בית העסק והן החברה המתפעלת להודיע על ביטול ההזמנה, כולה או חלקה ולבטל את חיובו של הלקוח בהתאם.

  4. במקרים בהם ארעה תקלת תקשורת בבית העסק במועד הגעת הלקוח למימוש ההטבה, הלקוח ימלא בבית העסק טופס מיוחד בו יפורטו פרטי העסקה, פרטי הלקוח ופרטי כרטיס האשראי האישי לצורך עירבון. החברה המתפעלת תבדוק את התקלה ובמידה ויתברר כי אכן בוצעה הזמנה כנדרש, יחויב הלקוח בהתאם למחיר המופיע באתר בגין הטבה כאמור. במידה ויתברר כי לא בוצעה הזמנה כנדרש, יחויב הלקוח בהתאם לתעריפי בית העסק בעת מועד מימוש ההטבה.

מחירי המוצרים והשירותים המוצגים באתר

  1. בתי העסק והחברה המתפעלת רשאים לשנות את דמי הטיפול ו/או מחירי ההטבות מעת לעת בהודעה באתר. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הינו המחיר המפורסם באתר בעת קבלת אישור ההזמנה.

  2. המחירים והתנאים תקפים רק להזמנה באתר.

  3. חברת א.ר. נולדג' פור אול בע"מ הינה בגדר "שלוח" של הספקים המוכרים מוצרים ו/או מספקים שירותים ויש להתייחס לחברה כמי שנותנת שירות לספקים בלבד, ומשכך פועלת עפ"י סעיף 17 לחוק מס ערך מוסף, תשל"ו-1975. לפיכך, החברה מפיקה קבלות ו/או אישורי הזמנה בלבד לרוכשים באתר ו/או מהחברה.

שאלות ובירורים

  1. ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של החברה המתפעלת בכתב באמצעות "צור קשר" באתר.

  2. האתר והחברה המתפעלת עושים כל מאמץ כדי ליצור חוויית שירות וקניה נעימים ויעילים באתר. במקרה של אי שביעות רצון, מתחייבת החברה המתפעלת לטפל בכל פנייה. הפניות יטופלו מול בית העסק. הלקוח יעודכן על קבלת פנייתו ובתום הטיפול יקבל מענה טלפוני לפנייתו.